A dohányzást kiváltó körülmények | viktoria-udulo.hu

Hogyan kell kiváltani a dohányzási vágyat

A 7 legrizikósabb tevékenység

Emlékezz, ez a vágy többnyire csupán percig tart. Kényelmetlen lehet kivárni, az tény. Készíts egy listát, hogyan ütöd el az időt, amíg el nem múlik az égető vágy, hogy elszívj egy szálat! Hívj fel valakit, vagy írj rá valakire. Nem kell egyedül átmenned ezen, kérj meg valakit, hogy foglaljon le téged, amíg elszáll az érzés.

Leszoknál? Kerüld el a következő szituációkat

Végső esetben egy segélyvonalat is hívhatsz. Várj 15 percet! Tedd próbára magad, olvass el egy magazint, hallgass zenét, vagy játssz a kedvenc játékoddal 15 percig.

hogyan kell kiváltani a dohányzási vágyat

Sétálj, hogyan kell kiváltani a dohányzási vágyat kocogj egyet! Nincs elég időd?

hogyan kell kiváltani a dohányzási vágyat

Járkálj fel és le a lépcsőn néhány alkalommal. A fizikai aktivitás, még a rövidtávúak is, segíthetnek felturbózni téged, és ezáltal elűzheted a kísértést.

1. Keressen indokokat!

Ismételd át magadban az érveket, miért is szoktál le! Még egy pöfékelés tönkreteheti a teljes leszokást és erősítheti a benned lakozó vágyat.

hogyan kell kiváltani a dohányzási vágyat

Éheztesd ki ezt a vágyat azzal, hogy emlékezteted magadat, miért élsz dohányzásmentesen. Menj egy dohányzásmentes zónába.

Leszoknál a dohányzásról? Ezeket edd hozzá! - 2016.02.24. - viktoria-udulo.hu

A legtöbb nyilvános területen nem megengedett a dohányzás. Menj el a moziba, egy boltba vagy bármilyen más olyan területre, ahol nem szabad cigizni.

Hogyan kezeld a dohányzási kényszert?

Számolj a megtakarításokkal! A cigik drágák. Szedd össze az összes pénzed, amit csak abból takarítottál meg, hogy nem vettél cigit, és döntsd el, mire fogod költeni! Tartsd elfoglalva a szádat.

hogyan kell kiváltani a dohányzási vágyat

Szopogass nyalókát a cigi helyett, és mindig tarts magadnál cukorkát, amit alkalom adtán a szádba vehetsz. A víz fogyasztása szintén működik!

Hogyan kezeld a dohányzási kényszert? Emlékezz, ez a vágy többnyire csupán percig tart. Kényelmetlen lehet kivárni, az tény. Készíts egy listát, hogyan ütöd el az időt, amíg el nem múlik az égető vágy, hogy elszívj egy szálat!

Csinálj valami mást! Hogyha rád jön a vágy, fejezd be, amit épp csináltál, és kezdj el valami teljesen mással foglalkozni! Az, hogy változtatsz a rutinodon, segíthet lerázni a sóvárgást.

EXTRA AJÁNLÓ

Vegyél mély levegőket! A folyamatos orron keresztüli légzés és a szájon való kilégzés segíthet. Ismételd ezt a folyamatot addig, amíg meg nem nyugszol. KamaszPanasz - Gy. Tippek a másnaposság ellen Az apukám alkoholista. Mit tegyek? A mértéktelen ivás fizikai hatásai Kapcsolódó cikkek.

A válasz egyértelműen igen. Ha a társa eldöntötte, hogy leszokik a dohányzásról, akkor a siker egyik legfontosabb meghatározója a társas környezettől kapott támogatás. Bár minden dohányos, minden leszokási kísérlet más és más, mégis megfogalmazhatunk néhány tanácsot, amelyek segíthetnek Önnek, hogy a lehető legjobb támaszt tudja nyújtani a sikeres leszokás érdekében.