Hogyan lehet leszokni a dohányzásról a futással, Futásra kijelölt terület | Futásról Nőknek

Hogyan lehet leszokni a dohányzásról futással

hogyan lehetne segíteni apának a dohányzásról való leszokásban

Twitter Pinterest Azt, hogy a dohányzás káros, mindannyian tudjuk. De pontosan mivel kell számolnia annak, aki aktív életmód mellett rendszeresen rágyújt?

Íme: Olvasd el ezt is!

nő nem tudja leszokni a dohányzásról

Olvasd el ezt is! Melledzés a dohányzás káros hatásai ellen Kezdjük azzal, hogy a cigizés hatására a tüdőd kapacitása csökken, emiatt nehezebben veszel levegőt, csökken az energiaszinted és az immunrendszered sem működik megfelelően.

Ha tehát az a terved, hogy sikeresebb futó legyél, mindenképp le kell szoknod a cigarettáról.

  • A dohányzás hatása a futásra
  • Futás és dohányzás: mi az igazság? – Futniszép
  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz, Abbahagytam a dohányzást, és elkezdtem futni
  • Futásra kijelölt terület Dohányzásról le lehet futni, A dohányzás hatása a futásra Sziasztok, nekem úgy sikerült letennem a cigit, hogy az utolsó szál cigim elszívása közben azt mondtam magamnak, többet nem gyújtok rá.

Ha ugyanis nem teszed, a következő negatívumokkal kell majd számolnod: Alacsonyabb VO2 maximum A VO2 max azt jelenti, mennyi oxigént tud feldolgozni a szervezeted percenként - ez az adat pedig a teljesítményedre is kihat, ugyanis hogyan lehet leszokni a dohányzásról futással több oxigénhez jut a tested, annál tovább és gyorsabban tudsz futni. Egy as kutatás azt vizsgálta, hogyan hat a dohányzás a futókra a VO2 maximum szempontjából.

Annak ellenére, hogy a dohányzás mértéke szerint külön csoportba osztották a résztvevőket, mindegyik csoportnál tapasztalható volt a VO2 max csökkenése, hiába edzettek ugyanannyit, mint nem dohányzó társaik, akkor sem javult a teljesítményük.

Egy videó, amely segít leszokni a dohányzásról

Ennek oka, hogy a cigizés emeli a pulzust, ráadásul kevesebb vér jut az izmokhoz és a tüdő kapacitása is csökken. A cigarettában lévő anyagok pedig csökkentik a szervezet oxigénfelvevő képességét is, így sokkal hamarabb kifulladsz.

a kara dohányzásról való leszokás módjai

Kevesebb energia, rosszabb állóképesség Hiába alszol eleget és figyelsz oda a táplálkozásra, ha dohányzol, az állóképességed sosem lesz olyan, amilyet szeretnél, mivel kevesebb energiád lesz a nap folyamán. A cigiben lévő szén-monoxid csökkenti a vér oxigénszintjét, így nem meglepő, ha elfáradsz már egy kis mozgástól is.

leszokni a dohányzásról 2 hete

Emellett az orrnyálkahártya krónikus duzzanatáért is felelőssé tehető, emiatt nehezebben kapsz levegőt. Szakértők szerint akár 6 százalékkal is javulhat a teljesítményed, ha leszoksz a dohányzásról.

A dohányzásról való leszokásban a futás rengeteget segíthet, már csak azért is, mert egy idő után zavarni fog, hogy nem fejlődsz olyan mértékben, ahogy szeretnél, ha elpöfékelsz egy-egy szál cigit. A futás viszont segít mérsékelni a leszokással járó stresszt és a korábbi függőség helyett egy hogyan lehet leszokni a dohányzásról futással egészségesebbet találsz.

hagyja abba a dohányzást 17 nap

Olvasnál még a témában?